Пролонгований методико-психологічний семінар для наставників академічних груп

 

08 лютого розпочав роботу пролонгований методико-психологічний семінар для наставників академічних груп. На часі зміни філософсько-освітніх підходів до навчання й виховання молоді психолого-педагогічна просвіта має суттєве значення. Гуманістичний підхід, який є основним змістовно-суттєвим ядром сучасної освіти, орієнтованої на саморозвиток індивіда, зумовлює важливість ознайомлення науково-педагогічних працівників із педагогічними інноваціями, що спрямовані на підтримку мотивації творчого самовдосконалення студентства.

З цією метою навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти та виховної роботи розпочато проведення пролонгованого семінар. Якими є призначення, виховні цілі в роботі наставника зі студентами групи, моделі взаємодії його зі студентами, освітньо-виховні підходи й інноваційні стратегії – ці та інші питання стали предметом обговорення під час першого – організаційного – заняття семінару.

Заняття семінару проводитимуться для молодих наставників академічних груп щомісячно й охоплять основні напрями розвитку педагогічної інноватики та сучасної психології. Тематика занять пролонгованого семінару розроблена й на основі аналізу запитів наставників академічних груп.