ENG | УКР |

Вебінар від Clarivate Analytics "Хижацькі журнали: як їх розпізнати і як уникнути?"

 

Якщо Ви активно займаєтеся науковими дослідженнями, то, швидше за все, Ви вже отримували розсилку по електронній пошті з привабливими пропозиціями приблизно такого змісту: «Опублікуємо в нашому відомому міжнародному журналі, у нас є імпакт фактор (дуже високий!). Журнал індексується в усіх відомих міжнародних базах, залишилося 3 дні до подачі статті в найближчий номер, публікуємо статті з усіх галузей наук на будь-яких мовах!». Сподіваємося, що Ви залишаєте такі листи без уваги. Іноді реклама журналів-хижаків буває більш витонченою, і визначити, чи дійсно те чи інше видання є реальним науковим журналом складніше. Якщо Ви опублікуєтесь в хижацькому виданні, Ви втратите результати Ваших досліджень (тому що повторна публікація тих же самих результатів неможлива), час і гроші. Однак головним видом втрат будуть втрати репутаційні. На даному вебінарі ми розглянемо різновиди хижацьких видань, причини виникнення, практики до яких вони вдаються для введення в оману, розберемо, як переконатися, що видання дійсно індексується на міжнародній інформаційній платформі Web of Science, і в якій саме базі. Також відповімо на Ваші питання, які можна залишити в реєстраційній формі.

 

Вебінар відбудеться в четвер, 28 січня, 12:00 (мск).

Проводить вебінар: Ірина Тіхонкова к.б.н.

Реєстрація на цей вебінар проводиться за цим посиланням: https://bit.ly/2WPAfqd.