Навчальна практика на ФВМ в умовах карантинних обмежень

 

Найліпшим способом пізнання майбутньої спеціальності, особливо лікарської справи, була і є навчальна та виробнича практика. Тут студенти застосовують засвоєні теоретичні знання і набувають практичних навичок.

На факультеті ветеринарної медицини Білоцерківського НАУ базами для практики студентів є, перш за все, Навчально-виробничий центр БНАУ, державні та приватні господарства, підприємства, ветеринарні клініки, лабораторії ветеринарної медицини тощо, де вони навчаються лікувати тварин, проводити клінічні дослідження, провожять лабораторну діагностику захворювань, визначають умови належного утримання та годівлі тварин.

На сьогодні, коли наша країна опинилася в умовах карантину, можливості провести навчальну практику належним чином, на жаль, обмежилися. Тому необхідно було виходити із цього становища, щоб така важлива ланка підготовки майбутнього ветеринарного лікаря, як практика, була виконана у освітньому процесі. Тим паче, кожен студент є зацікавленим в оволодінні практичними навичками майбутньої професії.

На кафедрі паразитології та фармакології ФВМ зі студентами 3 СПМ курсу знайшли вихід із цього становища наступним чином. Студенти, отримавши завдання з дисципліни «Паразитологія та інвазійні хвороби», здійснювали клінічне обстеження тварин та птиці на паразитарні захворювання, за можливості – лабораторні дослідження на гельмінтози, акарози, ентомози та протозоози, проводили лікування хворих тварин та профілактичні дегельмінтизації в умовах особистого господарства чи виробництва. Вони мали і бажання, і натхнення, а значить – і можливості виконати програму навчальної практики та засвоїти важливий матеріал. Всі необхідні консультативні питання ми з’ясовували у відео-додатку Zoom, після чого кожен студент оформив звіт.

Тож карантин не обмежив студентів у виконанні навчальної практики, що є надважливою складовою навчальної програми у формуванні лікаря ветеринарної медицини. Шляхи і он-лайн ресурси для навчання є різними та вкрай необхідними в умовах дистанційного навчання. Успіхів та натхнення нашим студентам у їх освоєнні, адже цього вимагає час!

 

Соловйова Л.М., доцент кафедри паразитології та фармакології