Вітаємо наших переможців – команду студентів Білоцерківського національного аграрного університету, які зайняли друге місце у буткемпі "International Cooperation in Research and Innovation", що пройшов в «Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського». Цей буткемп підтримано грантом Шведського інституту (Swedish Institute) в рамках проєкту "Стійкість освіти: сталий розвиток освіти та розширення співпраці для українських університетів" (“Resilience of Education: Sustainability and Cooperation for Ukrainian Universities”, RESCUU). Університетами-партнерами проєкту виступили: Упсальський університет (Упсала, Швеція), Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Київ, Україна), Національний університет «Києво-Могилянська Академія» (Київ, Україна), Познанський технологічний університет (Познань, Польща).
У рамках програми PAUSE спільно з Лабораторією «Мови, літератури, суспільства, транскордонні та міжнародні дослідження» (Університет Савуа Мон Блан, місто Шамбері, Франція) та Лабораторією прикладної лінгвістики Білоцерківського національного аграрного університету було реалізовано проект «Інтеграція дітей-біженців із України в освітнє середовище Франції» (травень-серпень 2022, виконавець Ігнатенко В.Д.). Цей проект базувався на аналізі проблем і потреб батьків-біженців та здійснювався з метою допомогти їм інтегрувати своїх дітей у франкомовне середовище в рамках їхнього шкільного навчання з огляду на соціальне, культурне та мовне життя українських дітей у Франції. З метою популяризації даних та полегшення процесу інтеграції дітей у французьке шкільне суспільство було підготовлено спеціальний буклет з узагальненими практичними порадами та кроками для батьків та вчителів, що стане у нагоді перед початком нового року, який очевидно для багатьох маленьких українців вимушено розпочнеться у Франції через продовження воєнних дій в Україні через вторгнення Росії.
2022-2023 навчальний рік розпочався для студентів та викладачів соціально-гуманітарного факультету з плідної співпраці з Оснабрюкським університетом в рамках стипендіальної програми DAAD (Німецька служби академічних обмінів). У проєкті «Розробка інструментів для вивчення іноземної мови», який буде проходити протягом першого семестру, беруть участь 23 студенти нашого факультету. Участь у проєкті реалізована шляхом проходження декількох рівнів відбору.
Протягом 4 місяців плідної співпраці учасники інтенсивно працюватимуть над опануванням навичок у розробці як програмного забезпечення, так і методичних матеріалів для навчальних програм. Курс охоплює різні аспекти штучного інтелекту та методики викладання мови з особливим акцентом на наступні напрямки:
-
Опанування іноземної мови.
-
Стратегії навчання.
-
Передовий досвід викладання академічної англійської мови.
-
Лексика: активна, пасивна, потенційна лексика. Процес засвоєння лексичного матеріалу.
-
Викладання граматики.
-
Читання.
-
Інтелектуальні системи навчання.
-
Гейміфікація та мотиваційний досвід користувача.
Кожна з цих тем буде висвітлена на лекціях та практичних заняттях. У межах спільної роботи студентів буде розроблено програмне забезпечення для вивчення іноземної мови.
Conseils pour les parents ukr et les ensaignants
Поради для батьків України та вчителів Франції
SCOLARISATION des enfants réfugiés de l'Ukraine