
доцент кафедри славістичної філології, педагогіки та методики викладання факультету права та лінгвістики
План роботи Центру вирішення конфліктних ситуацій
та надання психолого-педагогічної допомоги на 2021-2022 н.р.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
1. |
Вересень |
Зустріч робочої групи Центру з кураторами перших курсів щодо планування та узгодження роботи на 2021–2022 н.р. Консультативна бесіда з кураторами груп щодо взаємодії зі здобувачами вищої освіти. |
2. |
Вересень |
Консультативний захід з метою адаптації першокурсників до навчання у ЗВО. Побудова рейтингової шкали труднощів адаптації першокурсників. Пам’ятка першокурсника. |
3. |
Жовтень |
Лекція-бесіда «Самоорганізація в умовах дистанційного навчання». Методика визначення морально-психологічного клімату у групі. Поняття референтної групи. |
4.
|
Листопад |
Лекція – бесіда на тему «Особистість» Визначення рівня егоцентричної спрямованості особистості. (Методика Дрозденко К.С.) |
5. |
Грудень |
«Екстраверт чи інтроверт?» Тестова методика К. Юнга на визначення типологічних особливостей особистості. Психогеометрична типологія особистості. |
6. |
Січень |
Психологічне дослідження для визначення рівня комунікабельності. Тести «Чи вмієте ви слухати?», «Як добре ви розумієте мову міміки і жестів», «Чи комунікабельні ви?» |
7. |
Лютий |
Дослідження самооцінки особистості. Бесіда про використання механізмів психологічного захисту у ситуаціях особистісного дискомфорту. Тренінг «Роль самооцінки та самоповаги у становленні особистості». |
8. |
Березень |
Бесіда «Правила ефективного спілкування» (Правила Гомера, Сократа, Паскаля) Круглий стіл «Стилі педагогічного спілкування та психологічні типи викладачів» (для НПП) Розгляд проблемних ситуацій та шляхів їх вирішення. |
9. |
Квітень |
Типи темпераментів та їх психологічна характеристика. Проведення опитувальників на визначення типу темпераменту. |
10. |
Травень |
Міжособистісні відносини в колективі. Міжособистісні та внутрішньоособистісні конфлікти. Типи конфліктів та шляхи їх вирішення. Методика К.Томаса «Діагностика схильності особистості до конфліктної поведінки. |
та надання психолого-педагогічної допомоги на 2020-2021 н.р.
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1.
|
Вересень
|
Зустріч робочої групи Центру з кураторами перших курсів щодо планування та узгодження роботи на 2020-2021 н.р.
Консультативна бесіда з кураторами груп щодо взаємодії зі здобувачами вищої освіти.
|
2.
|
Вересень
|
Зустріч-презентація з колективом студентів 1 курсу напряму «Романо-германська філологія та переклад» та «Право».
Лекція «Адаптація здобувачів вищої освіти до навчання у ЗВО».
Побудова рейтингової шкали труднощів адаптації першокурсників.
|
3.
|
Жовтень
|
Лекція-бесіда «Самоорганізація в умовах дистанційного навчання».
Методика визначення морально-психологічного клімату у групі.
Визначення референтної групи
|
4.
|
Листопад
|
Тренінг «Роль самооцінки та самоповаги у становленні особистості».
Бесіда про використання механізмів психологічного захисту у ситуаціях особистісного дискомфорту.
|
5.
|
Грудень
|
Презентація «Мистецтво красномовства».
Психологічне дослідження для визначення рівня комунікабельності.
Тести «Чи вмієте ви слухати?», «Як добре ви розумієте мову міміки і жестів», «Чи комунікабельні ви?»
|
6.
|
Лютий
|
Бесіда –диспут «Екстраверт чи інтроверт?»
Тестова методика К. Юнга на визначення типологічних особливостей особистості. Особливості поведінки особистості залежно від її типу.
|
7.
|
Березень
|
Круглий стіл «Стилі педагогічного спілкування та психологічні типи викладачів» (для НПП)
Види бар’єрів та способи їх подолання.
Розгляд проблемних ситуацій та шляхів їх вирішення.
|
8.
|
Квітень
|
Практикум «Дослідження з використання каналів спілкування для найбільш ефективного обміну інформацією»
Визначення провідного типу сприймання та його роль в опануванні новими знаннями.
Поняття про викривлене сприймання.
Проведення методики виявлення рівня сформованості соціально-комунікативної культури студентів.
|
9.
|
Травень
|
Поняття про конфлікт. Міжособистісні та внутрішньоособистісні конфлікти. Моделі поведінки у конфліктній ситуації.
Методика К.Томаса «Діагностика схильності особистості до конфліктної поведінки.
|
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1.
|
Вересень
|
Зустріч робочої групи Центру з кураторами перших курсів щодо планування та узгодження роботи на 2019-2020 н.р.
Консультативна бесіда з кураторами груп щодо взаємодії зі здобувачами вищої освіти.
|
2.
|
Вересень
|
Зустріч-презентація з колективом студентів 1 курсу напряму «Романо-германська філологія та переклад» та «Право».
Лекція «Адаптація здобувачів вищої освіти до навчання у ЗВО»:
життя без опіки батьків; налаштування побуту;
зміна оточення; система модульного навчання.
|
3.
|
Жовтень
|
Лекція-бесіда «Роль самооцінки у становленні особистості».
Методика визначення самооцінки та самоповаги.
|
4.
|
Листопад
|
Механізми психологічного захисту у ситуаціях психологічного дискомфорту.
Методика визначення схильності до стресу.
|
5.
|
Грудень
|
Практикум-методика виявлення міжособистісних стосунків у групі. Референтометрія.
Тестові завдання на визначення власної референтної групи.
|
6
|
Лютий
|
Лекція на тему: «Поняття про конфлікт. Моделі поведінки в конфліктній ситуації: суперництво; уникнення; компроміс; співпраця.
Методика К. Томаса «Діагностика схильності особистості до конфліктної ситуації».
|
7.
|
Березень
|
Презентація: «Спілкування. Стилі спілкування. Техніки спілкування.
Невербальні засоби спілкування.
Методика визначенння рівня комунікативності та розуміння невербальних засобів спілкування.
|
8.
|
Квітень
|
Круглий стіл «Стилі педагогічного спілкування та психологічні типи викладачів» (для НПП)
Розгляд проблемних ситуацій та шляхів їх вирішення.
|
9.
|
Травень
|
Практикум «Дослідження з використання каналів спілкування для найбільш ефективного обміну інформацією»
Визначення провідного типу сприймання та його роль в опануванні новими знаннями.
Поняття про викривлене сприймання.
|
10.
|
Червень
|
Лекція «Лідерство».
Методика «Хто ви? Ведучий чи ведений?»
|