ENG | УКР |

Гостьова лекція на тему «Аналіз цільової аудиторії»

 

Відбулася гостьова лекція практикуючого маркетолога Анастасії Ільїної на тему «Аналіз цільової аудиторії» для студентів 1-3 курсів ОП «Маркетинг».

Як завжди цікаво, доступно та інформативно спікер презентувала теоретичний матеріал, де розкрила сутність та особливості методів аналізу цільової аудиторії: демографічного, психографічного, соціально-культурного, SWOT-аналізу, картування споживацької подорожі, анкетування, фокус-групи та методу персон; акцентувала увагу на ефективному методі 5W (Where? Why? Who? When? What?); представила реальний практичний кейс Аналізу цільової аудиторії Ляпко Центр БЦ для В2С. Корисний контент, практичні поради та мотивація до навчання і саморозвитку у захоплюючій формі були донесені здобувачам з метою формування практичних навичок для майбутньої професії.