ENG | УКР |

Навчально-методичне забезпечення | Кафедри економіки та економічної теорії

 

Підручники

1. Конкурентоспроможність підприємства: підручник. / П. І. Юхименко та ін. За заг. ред. д-ра екон.  наук, професора, академіка НААН України Даниленка А. С. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 320 с.

Підручник присвячений розробці теоретичних і методичних засад конкурентоспроможності підприємства. Становить науковий та практичний інтерес для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів, вчених-економістів.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=588

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=404#section-0

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=471

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194197

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194064/mod_resource/content/1/6

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194069/mod_resource/content/1/6

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1397

 

2. Фінанси: підруч./ Юхименко П.І., Бойко С.В., Голубка С.М. та ін.; за наук. ред. П.І. Юхименка, С.В. Бойко. – К.: Центр учбової літератури, 2018. – 416 с.

У підручнику з урахуванням змін інституціонального середовища функціонування фінансів висвітлюються питання теорії та практики становлення, принципи формування і використання фінансів, особливості побудови і функціонування фінансової системи України.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=404#section-0

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

 

 

 

 

 

Навчальні посібники

3. Внутрішній економічний механізм підприємства: навчально-методичний посібник / Житник Т.П. – Біла  Церква: Пшонківський О.В., 2019. –  210 с.

Склад і зміст поданого лекційного матеріалу, практичних та індивідуальних завдань відповідає навчальній програмі курсу. Навчально-методичний посібник має спрямувати дії студента у вірному напрямку під час засвоєння матеріалу з дисципліни «Внутрішній економічний механізм підприємства» в цілому. Він може стати в нагоді як студентам при самостійному вивченні дисципліни і підготовці до контрольних робіт, так і викладачам вищих навчальних закладів для організації навчального процесу із зазначеної дисципліни.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=471

 

 

 

 

 

 

4. Публічне адміністрування: навч. посіб. / А.С. Даниленко та ін.; за заг. ред. д-ра екон. наук, професора, академіка НААН України Даниленка А.С., д-ра екон. наук, професора Юхименка П.І., д-ра екон. наук, доцента Сокольської Т.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 288 с.

Навчальний посібник містить широкомасштабний спектр складових публіч­ного адміністрування, починаючи від історії виникнення науки й закінчуючи розвитком публічної культури.

Видання охоплює найважливіші теми, які мають вивчити майбутні фахівці, зокрема, методологічні основи публічного адміністрування: його систему, моделі, принципи, завдання та функції; форми, методи і стилі публічного адмініструван­ня: особливості прийняття управлінських рішень, та правове забезпечення надан­ня адміністративних послуг.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

 

 

 

 

 

5. Конкурентоспроможність аграрного підприємства: навчальний посібник / А.С. Даниленко, О.М. Загурський, П.І. Юхименко та ін.. За загальною ред. доктора  економічних  наук, професора, академіка НААН України Даниленка А.С. – Біла Церква: БНАУ, 2018. – 248 c.

Навчальний посібник присвячений розробці теоретичних  і методичних засад конкурентоспроможності підприємства аграрного сектору економіки, що має теретичне і прикладне значення.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1397

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194061/mod_resource/content/1/7

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194066/mod_resource/content/1/7

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194198

 

 

 

6. Базові дефініції з економіки: навчальний посібник / П.І. Юхименко, О.М. Загурський, А.М. Гура, та ін.. За заг. ред. д-ра. екон. наук, професора Юхименка, д-ра. екон. наук, професора О.А. Шуст. – Біла Церква, Білоцерківський навчально-виробничий комплекс «Освіта», 2018. – 260 с.

Навчальний посібник з базових  економічних термінів включає широкий спектр економічних дефініцій, понять, категорій, формалізованих підходів з дисциплін кафедри економіки та економічної теорії.

Становить науковий та практичний інтерес для вчених-економістів, керівників і спеціалістів підприємств аграрного сектору економіки, а також для аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1397

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=515#section-0

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1735#section-2

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=471

 

7. Базові дефініції з економіки: навчальний посібник/ П.І. Юхименко, О.М. Загурський, А.М. Гура та ін. / За заг. ред. д.е.н., професора П.І. Юхименка, д.е.н., професора О.А. Шуст. – Біла Церква, Білоцерківський навчально- науково-виробничий комплекс «Освіта», 2017. – 260 с.

Навчальний посібник з базових  економічних термінів включає широкий спектр економічних дефініцій, понять, категорій, формалізованих підходів з дисциплін кафедри економіки та економічної теорії.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=471

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194060/mod_resource/content/1/2

https://teach.btsau.net.ua/pluginfile.php/194065/mod_resource/content/1/2

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1397

 

Методичні рекомендації

8. Наскрізна програма практики зі спеціальності 051 «Економіка» (для здобувачів ступеня вищої освіти першого (бакалаврського) рівня  галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» / Біла Церква, 2020. 60 с.

У сучасних умовах становлення нової економічної системи України підвищуються вимоги до відповідності рівня підготовки фахівців у вищих навчальних закладах вимогам роботодавців, до забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці. Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є поетапна практична підготовка майбутніх фахівців із послідовним нарощуванням рівня професійних знань та практичних навичок.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=361

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1735

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=471

 

 

 

9. Методичні вказівки для проведення практичних занять і виконання самостійних завдань з дисципліни «Антикризова діяльність підприємства» для студентів ОС «Магістр» усіх форм навчання спеціальності 051 «Економіка», 2019 р.

Загострення кризових процесів на рівні держави спричинили  виникнення кризової ситуації на підприємствах різних галузей. Такий стан призвів не тільки до раптових кардинальних негативних тенденцій та змін, пов’язаних із зменшенням обсягів виробництва, скороченням персоналу, втратою конкурентної позиції на внутрішньому та зовнішньому ринках, а й у деяких випадках до їх ліквідації. Основними причинами є відсутність досвіду антикризової діяльності підприємства і стратегії діяльності підприємств в умовах кризи. Тому актуальною є проблема підготовки висококваліфікованих фахівців з навичками кризис-менеджера. Саме дисципліна «Антикризова діяльність підприємства» і забезпечує у визначальній мірі якісну підготовку таких фахівців.

Метою викладання дисципліни «Антикризова діяльність підприємства» є набуття студентами знань про організацію діяльності підприємств в умовах кризової ситуації, необхідних для практичної управлінської діяльності.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=474

 

 

10. Методичні вказівки для проведення практичних занять і виконання самостійних завдань з дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності» для студентів ОС «Бакалавр» усіх форм навчання спеціальності  051 «Економіка», 2019 р.

Конкурентні переваги досягаються завдяки впровадженню новацій – нових методів і засобів здійснення  виробничої та комерційної діяльності. Підприємницька діяльність ґрунтується на новій ідеї задоволення споживчого попиту в певних товарах чи послугах. Пошук цієї ідеї є реакцією підприємців на зменшення доходу від своєї діяльності, обумовлене насиченням певного сегмента ринку відповідними товарами. Можливість створення та використання новації суб’єктами господарювання залежить від загального рівня науково-технічного розвитку країни і ресурсних можливостей. Чим наукоємнішою є ідея, взята за основу інновації, тим довшим буде її життєвий цикл і більшим ефект від її комерціалізації.

Тому для сучасної економіки є найважливішим завданням оволодіти знаннями та навичками у сфері інноваційної діяльності. На це і спрямована програма курсу «Економіка і організація інноваційної діяльності».

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=474

 

 

11. Юхименко П. І. Історія економіки та економічної думки: конспект лекцій. Біла Церква. Білоцерківський  навчально-науково-виробничий комплекс «Освіта», 2019, 262 с.                                                                      Конспект лекцій створено на основі авторського підручника «Історія економіки та економічної думки» (2011 р.). Згрупований матеріал підготовлений для студентів усіх спеціальностей економічного факультету як допоміжне джерело для підготовки до семінарських занять з даного курсу.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=871

 

 

 

 

 

 

12. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» та 07 «Управління та адміністрування» / Н.О. Рибак – Біла Церква: БНАУ, 2019. – 136 с.

Призначено для практичних занять та самостійної підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання першого освітнього рівня (бакалавр) галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки»  та 07 «Управління та адміністрування» денної форми навчання.

В методичних вказівках наводиться тематика занять, економічні  категорії, формули, приклади розв’язання задач, власне задачі для розв’язання на практичних заняттях та самостійного опрацювання. 

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=515

 

 

 

 

13. Мікроекономіка. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки»  та 07«Управління та адміністрування» / Н.О. Рибак – Біла Церква: БНАУ, 2019. – 71 с.

Призначено для практичних занять та самостійної підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання першого освітнього рівня (бакалавр) галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» та 07 «Управління та адміністрування» денної форми навчання.

В методичних вказівках наводиться тематика занять, ключові тотожності та залежності, приклади розв’язання задач, власне задачі для розв’язання на практичних заняттях та самостійного опрацювання. 

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1189

 

 

 

 

14. Соціальна економіка. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності «Економіка» / Н.О. Рибак – Біла Церква, 2019. – 36 с.                                                         

Призначено для практичних занять та самостійної підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання другого  освітнього рівня (магістр) галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки»  спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Економіка підприємства».

В методичних вказівках наводиться тематика занять, творчі завдання та питання для самоперевірки для вивчення на практичних заняттях та самостійного опрацювання. 

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1735

 

 

 

 

15. Батажок С.Г. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни «Місцеві фінанси» для здобувачів економічного факультету першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; 074 «Публічне управління та адміністрування» Біла Церква, 2018. 326 с.

Навчально-методичний посібник містить інформацію спрямовану на засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу з курсу «Місцеві фінанси». У навчально-методичному посібнику нявні всі необхідні для організації навчання студентів компоненти: тематичний план, опис змісту лекційних занять, методичні вказівки та плани до практичних завдань зі списками рекомендованої літератури щодо вивчення кожної теми, термінологічний словник, запитання та тести для самоконтролю, теми індивідуальних завдань, матеріали для самостійної роботи студентів.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=427

 

 

 

 

16. Батажок С.Г. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни «Фінанси, гроші та кредит» для здобувачів економічного факультету першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; 073 «Менеджмент»; 074 «Публічне управління та адміністрування». Біла Церква, 2018. 242 с.

У навчально-методичному посібнику викладені матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Фінанси, гроші та кредит»: розгорнуті методичні вказівки з кожної теми, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, термінологічний словник, рекомендована література.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=404

 

 

 

 

 

17. Батажок С.Г. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни «Бюджетна система» для здобувачів економічного факультету першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; 074 «Публічне управління та адміністрування» Біла Церква, 2018. 87 с.

Навчально-методичний посібник містить інформацію спрямовану на засвоєння теоретичного і практичного матеріалу при вивченні курсу як під керівництвом викладача, так і в процесі самостійної роботи.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=427

 

 

 

 

 

 

18. Батажок С.Г. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни «Гроші та кредит» для здобувачів економічного факультету першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; 071 «Облік і оподаткування»; 051 «Економіка» Біла Церква, 2018. 90 с.

Навчально-методичний посібник містить інформацію, спрямовану на засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з курсу «Гроші та кредит». У посібнику розкриваються актуальність вивчення дисципліни «Гроші та кредит» економістами різних напрямів підготовки, предмет, мета і завдання дисципліни, зміст тем курсу відповідно до робочої програми курсу, даються методичні вказівки до підготовки практичних завдань, теми індивідуальних завдань, тестові завдання та термінологічний словник.

https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=465

 

 

 

 

 

19. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-трансферною системою для студентів денної форми навчання галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» та 07 «Управління та адміністрування» / Н.О. Рибак , Т.В. Понедільчук – Біла Церква, 2017. – 106 с.

 

20. Мікроекононаміка та макроекономіка. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-трансферною системою для студентів денної форми навчання галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» та 07 «Управління та адміністрування» / Н.О. Рибак, Т.В. Понедільчук – Біла Церква, 2017. – Ч.1. – 121 с.

 

21. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-трансферною системою для студентів денної форми навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності  073 «Менеджмент», 074  «Публічне управління та адміністрування» / Н.О. Рибак, Т.В. Понедільчук  – Біла Церква, 2017. – 102 с.

 

22. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-модульною системою для студентів денної форми навчання галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки» / Н.О. Рибак, Ю.Я. Ященко – Біла Церква: БНАУ, 2016. – 129 с.

 

23. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-модульною системою для студентів денної форми навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» /Н.О. Рибак, Ю.Я. Ященко. – Біла Церква: БНАУ, 2016. – 148 с.

 

24. Економічна теорія. Навчально-методичні рекомендації з організації аудиторної та самостійної роботи за кредитно-модульною системою для студентів денної форми навчання  галузі знань  0801 «Геодезія та землеустрій» спеціальності: 6.080101 «Геодезія, картографія та землеустрій» / Н.О. Рибак –Біла Церква: БНАУ, 2016. – 46 с.

 

25. Економічна теорія. Методичні вказівки до підготовки  та написання  курсових робіт для студентів  денної та заочної форми навчання галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки» / Н.О. Рибак, Ю.Я. Ященко – Біла Церква: БНАУ, 2016. – 24 с.

 

26. Економічна теорія. Методичні вказівки до підготовки  та написання  курсових робіт для студентів  денної та заочної форми навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» / Н.О.Рибак, Ю.Я. Ященко. – Біла Церква: БНАУ, 2016. – 24 с.