Підручник:
Конкурентоспроможність підприємства: підручник / За заг. ред. д. е. н., професора, академіка НААН України А. С. Даниленка. Автори: Юхименко П.І., д-р. екон. наук, проф. (тема 1; 7; 8), Даниленко А.С., д-р. екон. наук, проф., академік НААН України (тема 12), Батажок С.Г., канд. екон. наук, доц. (тема 8), Білик О.В., канд. екон. наук., доц. (тема 5), Василенко О.І. (тема 8), Вихор М.В., канд. екон. наук, доц. (тема 11), Гринчук Ю.С., д-р. екон. наук, доц. (тема 1; 7;8), Житник Т.П., канд. екон. наук, доц. (тема 9), Заболотний В.С., канд. екон. наук, доц.(тема 3), Загурський О.М., д-р. екон. наук, проф. (тема 1), Зубченко В.В., канд. екон. наук, доц. (тема 8), Задорожна Р.П., канд. екон. наук, доц. (тема 6), Коваль Н.В., канд. екон. наук, доц. (тема 4), Лазебник Л.Л., д-р. екон. наук, проф. (тема 2; 7; 8), Новікова В.В., канд. екон. наук, асист. (тема 6), Однорог М.А., канд. екон. наук, доц. (тема 1.3;2.2; 9), Паска І.М., д-р. екон. наук, проф.(тема 2; 7), Понедільчук Т.В., канд. екон. наук, доц. (тема 3), Приходько Т.В. (тема 7), Рибак Н.О., канд. екон. наук, доц (тема 2), Сатир Л.М., д-р. екон. наук, проф. (тема 6), Сокольська Т.В., д-р. екон. наук, проф. (тема 12), Хахула Л.П., канд. пед. наук, доц. (тема 2), Шемігон О.І., канд. с\г наук, доц. (тема 10).Київ: Центр учбової літератури, 2020. 320 с.
Підручник присвячений розробці теоретичних і методичних засад конкурентоспроможності підприємства, що має теоретичне та практичне значення. Підготовлено відповідно до програми курсу для вишів України.
Становить науковий та практичний інтерес для вчених-економістів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=770
https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1523
https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1588
https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1260
Навчальний посібник:
Сатир Л.М., Шевченко А.О., Новікова В.В. Аналіз та прогнозування біржового ринку : навч. посіб. Дніпро: Середняк Т. К., 2018. 372 с.
Навчальний посібник містить повний зміст лекцій, методику розрахунку вартості основних фінансових інструментів, тестові завдання для підсумкового контролю знань та завдання для самостійного розв’язку. В посібнику розкрито теоретико-методологічні засади фундаментального та технічного аналізу біржового ринку. Висвітлено особливості концепції і методи прогнозування цін на фондових ринках, фінансово-економічну оцінку діяльності ринку цінних паперів. Становить науковий та практичний інтерес для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, підприємців та спеціалістів з біржової діяльності.
https://teach.btsau.net.ua/course/view.php?id=1206
Монографія:
Ткаченко О. В. Професійно-педагогічна підготовка магістрантів в аграрних університетах: теоретичні і методичні засади: [монографія] / Ольга Ткаченко. – Біла Церква: ТОВ «Білоцерківдрук», 2019. – 138 с.
Анотація. У монографії розглядаються питання сутності та змісту професійно-педагогічної підготовки магістрантів в аграрних університетах (на прикладі агрономів-дослідників). Проаналізовано проблеми аграрної освіти з теоретико-методологічної точки зору. Розглянуто зміст освітніх стандартів, програм та навчальних планів підготовки магістрантів основних аграрних напрямів під призмою аграрної освіти. Обґрунтувано сутність та педагогічні умови професійно-педагогічної підготовки агрономів-дослідників в аграрних університетах.
Монографія адресована викладачам, аспірантам, магістрантам, науково-педагогічним працівникам, які опікуються проблемою професійно-педагогічної підготовки фахівців агрономічного профілю.
Навчально-методичні посібники:
Погоріла С. Г., канд.пед.наук, доц., Тимчук І. М., канд.пед.наук, доц.., Ткаченко О. В, канд.пед.наук. Методика викладання у вищій школі: методичні вказівки для виконання поза аудиторної роботи [для здобувачів другого (магістерського) рівня] / С. Г. Погоріла,І. М. Тимчук, О. В. Ткаченко. – Біла Церква, 2020. – 55с.
Ткаченко О. В. Професійно-педагогічна підготовка агрономів-дослідників в аграрних університетах: навчально-методичний комплекс / Ольга Ткаченко. – Біла Церква, 2017. – 106 с.
Анотація. У навчально-методичному комплексі обґрунтовано організаційно-педагогічні умови професійно-педагогічної підготовки агрономів-дослідників у системі ступеневої аграрної освіти, запропоновано відповідне навчально-методичне забезпечення досліджуваного процесу.
Розраховано на викладачів, аспірантів, магістрантів, педагогічних працівників, які опікуються проблемою професійно-педагогічної підготовки фахівців агрономічного профілю.
Навчально-методичні рекомендації:
Програмування VBA в середовищі MS Excel. Методичний посібник з навчальної дисципліни Інформатика і програмування, для студентів галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство», спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій», спеціальності 201 «Агрономія» – Біла Церква: БНАУ, 2020. – 39 с.
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Економіко-математичне моделювання» Модуль 1.
Анотація. Навчальна дисципліна «Економіко-математичне моделювання» являє собою завершений комплекс названих курсів, будується на їх змісті та дозволяє студентам набути комплекс знань і прийомів формалізації широких класів управлінських рішень в економічних системах.
Програма та тематичний план дисципліни орієнтований на формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань, професійних навичок щодо вироблення і впровадження управлінських рішень на підставі аналізу і синтезу математичних моделей економічних операцій.
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Економіко-математичне моделювання» Модуль 2.
Анотація. Дисципліна «Економіко-математичне моделювання» відображає важливий напрямок розвитку сучасної математики, в ній розглядаються питання пов’язані з використанням кількісних методів для прийняття найкращого рішення у різних галузях діяльності людини. Метою є формування у майбутніх економістів, бухгалтерів та фінансистів теоретичних знань і практичних навичок формалізації задач управління з використанням спеціалізованих оптимізаційних методів.
Комп’ютерна техніка і програмування. Лабораторний практикум. Модуль 1 для студентів спеціальності 181 «Харчові технології» біолого-технологічного факультету. Освітня програма: Харчові технології та інженерія.
Метою даного курсу є вивчення теоретичних основ і принципів побудови комп’ютерної техніки, а також прикладних систем програмування (системи підготовки текстів, електронні табличні процесори, системи підготовки презентацій, тощо.) та вміння використовувати можливості комп’ютерних мереж.
Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Економіко-математичне моделювання» здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент».
Анотація. Програма вивчення нормативної дисципліни «Економіко-математичне моделювання» побудована відповідно до місця і значення дисципліни в структурно-логічній схемі, яка визначена освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів напряму 0305 – «Економіка і підприємництво» і охоплює всі змістовні модулі, визначені анотацією для мінімальної кількості годин, що встановлені стандартом.
Програма та тематичний план дисципліни орієнтований на формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань, професійних навичок щодо вироблення і впровадження управлінських рішень на підставі аналізу і синтезу математичних моделей економічних операцій.