ENG | УКР |

Онлайн-конференція з digital-маркетингу FINANCE DIGITAL DAY

 
Здобувачі 2 курсу ОП «Маркетинг» долучилися до наймасштабнішої онлайн-конференції з digital-маркетингу FINANCE DIGITAL DAY.
До івенту були залучені представники провідних компаній банківської та фінансової індустрії України, які поділяться своїм досвідом та знаннями про впровадження цифрових рішень у маркетингу, SEO оптимізації, SMM трендів, тенденції розвитку digital-маркетингу на 2024 рік.
Спікерами конференції були обговорені наступні теми:
  • Антон Воронюк – «Як просувається банківська сфера в digital в період воєнного часу»; 
  • Олександр Купрієнко – «Побудова end2end процесу залучення клієнтів онлайн під час війни»;
  • Зоя Лобод – «Тренди SMM 2024 у фінансовій сфері»;
  • Олексій Попов – «Проектна магія: перетворення бажань і завдань у ефективні digital маркетинг проекти»;
  • Іван Бурач та Артем Коломієць – «Digital-граблі для банку на шляху до результату»;
  • Аліна Онищенко – «Повний перезапуск в ідеальному штормі»
  • Серафима Нехода – «Маркетинг під час кризи: як за 24 години втратити 200 млн і зберегти лідерство»;
  • Володимир Галіка – «Взаємодія соцільних мереж, контенту і перфоменс інструментів для цифрових банків».
Актуальна інформація, реальні практики маркетингової політики в умовах війни, презентація кейсів сформували та посилили фахові компетенції здобувачів. Щиро вдячні за надану можливість долучитися до надзвичайно цікавого та пізнавального заходу Академії WebPromoExperts!