ENG | УКР |

Професорсько-викладацький склад | Кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки

Сокольська Тетяна Вікторівна
Вчене звання і науковий ступінь: 
завкафедри, д-р екон. наук, професор, Координатор українсько-чеського проекту в БНАУ «Support of young university capacities in education and research and science in Ukraine»
Напрям наукової діяльності: 

Координатор україно-чеських проєктів в БНАУ «Support of young university capacities in education and research and science in Ukraine», «Interuniversity cooperation as a tool for enhancement of quality of selected universities in Ukraine».

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Якісна складова конкурентоспроможності продукції агросфери".

У 2016 році захистила докторську дисертацію на тему "Ресурсне забезпечення економічного зростання сільськогосподарського виробництва".

Наукові праці: у науковому доробку понад 70 наукових праць, в тому числі 10 монографій, 6 навчальних посібників.

Сфера наукових інтересів: узагальнення теоретико-методологічних положень щодо основних понять, категорій і персоналій в галузі публічного управління і адміністрування; удосконалення напрямів публічного управління сільським розвитком.

Працює над проблемою "Роль публічного управління в забезпеченні стійкого розвитку сільських територій в Україні".

Досвід роботи та допоміжна діяльність:

Член спеціалізовоної вченої ради Д 27.821.03. із захисту докторських і кандидатських дисертацій.

Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 – «Менеджмент», за галуззю знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 – «Економіка».

Summer School under the Tempus Program "Concept of Sustainable Development in the Training of Agricultural Specialists" (TEMPUS III program at the Bila Tserkva National Agrarian University)

Проходила стажування в університеті ім. Юстуса Лібіха, Німеччина за програмою "Transition management".

Учасник міжнародної літньої школи "Concept of Sustainable Development in the Training of Agricultural Specialists" за програмою TEMPUS III.

Протягом двох тижнів читала лекції в Чеському університеті природничих наук (Прага) за програмою Erasmus +K1.

Учасник міжнародної літньої школи «Research in practice – Waste management» and «Agri-Cooperatives and Institutions for Rural Development».

Брала участь у міжнародній науковій конференції “The Common Agricultural Policy of the European Union – the present and the future” Poland, Institute of Agricultural and Food Economics та конференції «Децентралізація, управління землями та розвиток громад», в рамках проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) спільно з Всеукраїнською асоціацією сільських та селищних рад.

З 2020 р. на запрошення Чеського університету природничих наук (Прага) брала участь у обговоренні методології наукових досліджень з питань мотивації розвитку кооперативного руху в аграрному секторі та захисті магістерських робіт чеських студентів.

У 2019 р. пройшла стажування в Варшавському університеті природничих наук (Польща) та взяла участь у Міжнародній конференції з доповіддю" The Financial Mechanism of Agricultural Development Activation in Ukraine/ Konferencja katedr finansów finanse – 95 lat po reformie władysława grabskiego. szkoła główna gospodarstwa wiejskiego w Warszawie. 11–13.09.2019 р.

Брала участь в рамках українсько-чеського співробітництва «Support of young university capacities in education and research and science in Ukraine» в семінарі "Етичні проблеми та етичні комітети в академічному середовищі" проведений членом етичного комітету CULS, PhD Hynek Roubik.

Організатор та учасник міжнародних наукових вебінарів вересень-грудень 2020 року, за проєктом Interuniversity cooperation as a tool for enhancement of quality of selected universities in Ukraine.

Учасник тренінгу «Забезпечення регіонального та місцевого розвитку» для представників місцевого самоврядування Київщини, проведений Українською асоціацією районних та обласних рад за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

Учасниця Перших та Других національних консультацій з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, ініціатор Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Міжнародним торговельним центром (Іnternational Тrade Сentre).

Пройшла курси підвищення кваліфікації БНАУ «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності».

Отримала сертифікати відкритих онлайн-курсів Prometheus: «Стандарти належного врядування для організацій громадянського суспільства», Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах».

Електронно адреса: sokolska.tetуana@btsau.edu.ua.

Посилання Google Scholar

Аналіз освітньої та професійної кваліфікації

 

Викладає дисципліни: 
"Публічне адміністрування", "Публічна політика", "Контролінг", "Управління інноваціями", "Глобалізація та політика національної безпеки"
Паска Ігор Миколайович
Вчене звання і науковий ступінь: 
д-р екон. наук, професор
Напрям наукової діяльності: 

У 2013 році захистив докторську дисертацію на тему "Формування та функціонування ефективної системи збутової діяльності сільськогосподарських підприємств: теорія, методологія, практика".

Наукові праці: у науковому доробку понад 100 наукових праць, у тому числі співавтор монографії "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування у контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія і практика" (2018 р.), посібників "Публічне адміністрування" (2019 р.) та "Базові дефініції з економіки" (2019 р.), підручника "Конкурентоспроможність підприємства" (2020 р.). Має наукові праці у іноземних виданнях та наукометричній базі Scopus.

Сфера наукових інтересів: публічне управління та адміністрування , міжнародна економіка та управління міжнародними проектами.

Досвід роботи та допоміжна діяльність:

Член спеціалізовоної вченої ради Д 27.821.03. із захисту докторських і кандидатських дисертацій.

Член редакційної колегії збірника наукових праць «Економіка та управління АПК» («AIC Economics and Management») включеного до переліку наукових фахових видань України категорії "Б".

Учасник навчальних вебінарів щодо знайомства з можливостями хмарних сервісів для організації дистанційного навчання "Початок та практика роботи у MICROSOFT TEAM" та з наукометрії "Головні метрики сучасної науки. Scopus та Web of Science".

Підвищення кваліфікації: Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/007809-18. (2018 р.)

Стажування за кордоном: The Baltic University Programme (Швеція, 2017 р.)

Учасник International Scientific Days 2020 "Innovative Approaches For Sustainable Agriculture And Food Systems Development", проведені на базі факультету економіки і менеджменту (Slovak University of Agriculture in Nitra) та факультету бізнесу і управління (Corvinus University of Budapest).

Учасник тренінгових навчань з розвитку персоналу для НПП в рамках україно-чеського проекту «University cooperation as a tool to enhance the quality of selected universities in Ukraine» та роботи Ресурсного центру зі сталого місцевого розвитку БНАУ. Експерти Чеського університету природничих наук: Hynek Roubík and Petr Kopeček, Jana Půlpánová, Petra Chaloupkova and Olga Leuner, Jan Beseda and Michaela Smidova (робоча мова – англійська) (2019 р.).

paska.igor@btsau.edu.ua

Посилання Google Scholar

 

Викладає дисципліни: 
"Міжнародна економіка", "Теорія організації", "Методологія наукових досліджень", "Управління міжнародними проектами"
Арбузова Тетяна Василівна
Вчене звання і науковий ступінь: 
канд. екон наук, доцент
Напрям наукової діяльності: 

У 1997 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Економічні аспекти надання іноземної допомоги агропромисловому виробництву та шляхи удосконалення її механізму».

Наукові праці: у науковому доробку понад 25 наукових праць, у тому числі співавтор монографії "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування у контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія і практика" (2018 р.) та посібника "Публічне адміністрування" (2019 р.).

Сфера наукових інтересів: публічне управління та адміністрування, державне регулювання економіки, публічна політика в різних сферах суспільної діяльності (в т. ч. антимонопольна, антикорупційна, аграрна, енергетична тощо), економічна безпека, зовнішньоекономічна діяльність.

Досвід роботи та допоміжна діяльність: тривалий досвід викладацької діяльності; досвід адміністративної роботи; широке коло власних наукових інтересів; комунікативні здібності керівника наукової діяльності студентів, які щороку беруть участь у наукових студентських конференціях та займають призові місця на Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт у галузі науки «Менеджмент».

Підвищення кваліфікації: НУБІП України ННІ післядипломної освіти. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/000502-16 . Семінар "Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності", тема "Роль навчальних дисциплін у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця аграрної сфери" (2016 р.).

Інститут післядипломного навчання «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Свідоцтво СПК00493712/355/20/21 від 12 березня 2021 р.

Проходила стажування в умовах виробництва: Молочна компанія "Мілк лайн", Білоцерківська міська рада, Фурсівська об'єднана територіальна громада (2019 р.), Богуславська районна рада (2020 р.)

Брала участь у тренінгових навчаннях з розвитку персоналу для НПП в рамках україно-чеського проекту «University cooperation as a tool to enhance the quality of selected universities in Ukraine» та роботи Ресурсного центру зі сталого місцевого розвитку БНАУ. (робоча мова – англійська) (2019 р., 2020 р).

Учасник пролонгованого семінару «Активні методи навчання у вищій школі. Технології розвитку критичного мислення» для НПП та наставників груп «Школа психолого-професійного розвитку» ( 2020 р.).

Стажування за кордоном: Університет Ексетера (University of Exeter) (Великобританія), Університет Есекса (University of Essex) (Великобританія), Університет Гіссена ім. Юстуса Лібіха (Німеччина).

tetyana arbuzova@btsau.edu.ua

Посилання Google Scholar

Аналіз освітньої та професійної кваліфікації

 

Викладає дисципліни: 
"Основи публічного управління", "Державне регулювання економіки", "Антикорупційна політика","Державне та регіональне управління", "Антимонопольне регулювання і контроль"
Білик Ольга Володимирівна,
Вчене звання і науковий ступінь: 
канд. екон. наук, доцент
Напрям наукової діяльності: 

У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Забезпечення конкурентоспроможності продукції АПК України на зовнішніх ринках".

Наукові праці: у науковому доробку близько 50 наукових праць, у тому числі співавтор монографії "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування у контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія і практика" (2018 р.), посібника "Публічне адміністрування" (2019 р.) та підручника "Конкурентоспроможність підприємств " (2020 р.), має наукові праці у іноземних виданнях та наукометричній базі Scopus.

Сфера наукових інтересів: публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ, публічна політика забезпечення конкурентоспроможності України в умовах інтеграції до європейського економічного простору.

Досвід роботи та допоміжна діяльність:

Підвищення кваліфікації: БНАУ ІПН. . Семінар «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 00493712/184/20/21

НУБІПУ ННІ післядипломної освіти. Семінар «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 12 СПВ 187242 (2016 р.)

Проходила стажування в умовах виробництва: Молочна компанія "Мілк лайн", Білоцерківська міська рада, Фурсівська об'єднана територіальна громада (2018-2019 рр.).

Проходила стажування в Богуславській районній раді (2020 р.)

Міжнародне стажування: International Summer School «Research in practice – Agri-Cooperatives and Institutions for Rural Development», що проходила в Білоцерківському національному аграрному університеті в рамках українсько-чеського проекту «Підтримка потенціалу університетської молоді України в освітній та науковій діяльності» за підтримки Чеського агентства розвитку співробітництва (Czech Republic Development Cooperation). “Agre Cooperatives and Institutions for Rural Development” (August 2019 ).

Брала участь у тренінгових навчаннях з розвитку персоналу для НПП в рамках україно-чеського проекту «University cooperation as a tool to enhance the quality of selected universities in Ukraine» та роботи Ресурсного центру зі сталого місцевого розвитку БНАУ (робоча мова – англійська) 2019 р.

bilyk.olha@btsau.edu.ua

Посилання Google Scholar

Аналіз освітньої та професійної кваліфікації

 

Викладає дисципліни: 
«Планування в публічній сфері», «Організація аграрного виробництва»
Панасюк Вікторія Іллівна
Вчене звання і науковий ступінь: 
канд. екон. наук, доцент
Напрям наукової діяльності: 

У 2005 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Розвиток інвестиційного кооперування у спільній підприємницькій діяльності в агропромисловому виробництві».

Наукові праці: у науковому доробку понад 60 наукових праць, у тому числі співавтор монографії "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування у контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія і практика" (2018 р.), «Державно-підприємницьке партнерство у створенні інфраструктури сільських територій: теорія і практика» (2020 р.), посібників «Міжнародний менеджмент» (2011 р.) та "Публічне адміністрування" (2019 р.), має праці у іноземних виданнях та наукометричній базі Scopus.

Сфера наукових інтересів: реформування публічної влади, управлінські рішення в публічному адмініструванні, управління зовнішньоекономічною діяльністю, зовнішньоекономічна безпека.

Досвід роботи та допоміжна діяльність: викладацька діяльність направлена на перспективні способи мислення, викладання на базі сучасних методик, зарубіжного досвіду, нових нетрадиційних підходів до прийняття управлінських рішень.

Підвищення кваліфікації: Інститут післядипломного навчання БНАУ. Семінар «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Свідоцтво СС 00493712/181/20/21 від 27.11.2020 р.

Брала участь у тренінгових навчаннях з розвитку персоналу для НПП в рамках україно-чеського проекту «University cooperation as a tool to enhance the quality of selected universities in Ukraine» та роботи Ресурсного центру зі сталого місцевого розвитку БНАУ (робоча мова – англійська) в 2019 та 2020 рр.

Проходила стажування в умовах виробництва: Молочна компанія "Мілк лайн", Білоцерківська міська рада, Фурсівська об'єднана територіальна громада (2019 р.), Богуславська районна рада (2020 р.), Соціально-гуманітарне управління виконавчого комітету Богуславської міської ради (2021 р.).

Підвищення кваліфікації на виробництві в Білоцерківській районній державній адміністрації, Київська область, з дисципліни «Механізми публічного управління та адміністрування». Сертифікат СС00493712/000014-21/22, 2021 р.

lobunets.viktoriia@btsau.edu.ua

Посилання Google Scholar

Аналіз освітньої та професійної кваліфікації

 

Викладає дисципліни: 
«Зовнішньоекономічна діяльність підприємства», «Публічна служба», «Соціальна та гуманітарна політика, «Вступ до спеціальності «Публічне управління та адміністрування»
Поліщук Світлана Петрівна
Вчене звання і науковий ступінь: 
канд. екон. наук, доцент
Напрям наукової діяльності: 

У 2010 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Організаційні форми та економічна ефективність діяльності спільних сільськогосподарських підприємств"

Наукові праці: у науковому доробку понад 50 наукових праць, у тому числі співавтор монографій "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування у контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія і практика" (2018 р.) та "Стан та умови розвитку економіки в України теорія, методологія, практика" (2018 р.), посібника "Публічне адміністрування" (2019 р.), має наукові праці у іноземних виданнях та наукометричній базі Scopus.

Сфера наукових інтересів: узагальнення теоретико-методологічних положень в галузі публічного управління і адміністрування, європейська інтеграція, публічне врядування в країнах Європейського Союзу та впровадження зарубіжного досвіду у вітчизняну практику.

Досвід роботи та допоміжна діяльність:

Учасник навчально-практичного проекту "Підвищення знань та навичок у сфері лідерства та місцевого розвитку" на тему "Забезпечення регіонального та місцевого розвитку", проведений Українською асоціацією районних та обласних рад за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

Учасник Других національних консультацій з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, ініціатор Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Міжнародним торговельним центром (Іnternational Тrade Сentre).

Підвищення кваліфікації: програма підвищення кваліфікації "Впровадження інноваційних освітніх проектів з метою забезпечення якості освітнього процесу", Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки (м.Київ, 2020 р.)

Підвищення кваліфікації на виробництві в Білоцерківській районній державній адміністрації, Київська область, з дисципліни «Публічні комунікації та ведення переговорів». Сертифікат СС00493712/000015-21/22, 2021р.

Інститут післядипломного навчання «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Свідоцтво СПК 00493712/183/20/21. Дата видачі: 27 березня 2021 р.

Проходила стажування в умовах виробництва: Білоцерківська районна державна адміністрація, Молочна компанія "Мілк лайн", Фурсівська об'єднана територіальна громада (2018 р.); Білоцерківська міська рада та ТОВ "Зернові комплекси і системи" (2019 р.), Богуславська районна рада (2020 р.).

Міжнародне стажування: International Summer School «Research in practice – Agri-Cooperatives and Institutions for Rural Development», що проходила в Білоцерківському національному аграрному університеті в рамках українсько-чеського проекту «Підтримка потенціалу університетської молоді України в освітній та науковій діяльності» за підтримки Чеського агентства розвитку співробітництва (Czech Republic Development Cooperation). “Agre Cooperatives and Institutions for Rural Development” (August 2019 ).

Брала участь у тренінгових навчаннях з розвитку персоналу для НПП в рамках україно-чеського проекту «University cooperation as a tool to enhance the quality of selected universities in Ukraine» та роботи Ресурсного центру зі сталого місцевого розвитку БНАУ (робоча мова – англійська) 2019 р., 2020 р.

polishchuk.svitlana@btsau.edu.ua

Посилання на Google Scholar

Аналіз освітньої та професійної кваліфікації

 

Викладає дисципліни: 
"Регіональна політика та місцеве самоврядування", "Публічне врядування Європейського Союзу", "Публічні дебати та ведення переговорів", "Публічні закупівлі"
Майстренко Катерина Миколаївна
Вчене звання і науковий ступінь: 
кандидат наук з державного управління
Напрям наукової діяльності: 
У 2017 році захистила кандидатську дисертацію на темуОрганізаційно-правовий механізм державного управління розвитком автономізації вищих навчальних закладів в Україні”. 
 
Наукові праці: у науковому доробку понад 40 наукових праць.
 
Сфера наукових інтересів: стратегічне управління в публічній сфері, управління проєктами та програмами, якість вищої освіти, управління змінами, сталий розвиток, коучинг та ін.
 
Досвід роботи та допоміжна діяльність: 
 
Трудова діяльність почалася з 2011 року у Бердянському державному педагогічному університеті на кафедрі педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики викладання суспільствознавчих дисциплін соціально-гуманітарного факультету.
 
2013–2016 роки працювала в Управлінні підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України.
 
2017-2018 роки член громадської наглядової ради при Міністерстві інформаційної політики України.
 
З 2017 рік доцент кафедри публічного адміністрування Міжрегіональна академія управління персоналом.
З вересня 2021 року асистент кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки БНАУ
Приймала участь у закордонних та вітчизняних освітніх та наукових комунікативних заходах, зокрема:
  • Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери, м.Донецьк;
  • Ключови въпроси в съвременната наука, м. Софія, Болгарія;
  • Технології забезпечення якості освіти в державному управлінні: виклики сьогодення, м.Київ;
  • Модернізація державного управління та європейська інтеграція України, м. Київ;
  • Дні інформаційного суспільства – 2013, м.Київ;
  • Модернізація галузевих стандартів вищої освіти та розвиток магістерських програм у галузі знань “Державне управління”, м.Київ;
  • Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика, м.Запоріжжя;
  • Місцеве самоврядування – основа сталого розвитку України, м.Київ;
  • Підготовка фахівців у галузі знань “Державне управління”: вимоги до змісту та відповідність сучасним викликам, м.Київ;
  • Публічне управління: шляхи розвитку;
  • Інституційне забезпечення кадрової політики у державному управлінні: становлення та розвиток, м.Київ;
  • Regional Development and Public Administration in the Context of General Tendencies of 21 century, м.Слупськ, Польща;
  • Європейські принципи і стандарти підготовки публічних управлінців: орієнтири для України, м.Київ;
  • Актуальні питання формування та розвитку громадянських компетентностей в Україні, м.Київ;
  • Європейська інтеграція в контексті світових глобалізаційних процесів, м.Київ;
  • Економіка, облік, менеджмент та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації, м.Полтава;
  • European scientific discussions. Proceedings of the X International scientific and practical conference, м. Рим, Італія;
  • Science and education: problems, prospects and innovations, Токио, Японія та ін.
 
Проходить закордонне стажування з метою підвищення професійної кваліфікації: “Удосконалення підготовки кваліфікованих фахівців у галузі публічного управління та адміністрування. європейський підхід” м. Влоцлавек, Республіка Польща
 
Отримала сертифікати відкритих онлайн-курсів Prometheus: “Підготовка та впровадження проектів розвитку громад”, “Сучасне керівництво проектами – мистецтво порушення правил”, “Основи управління проєктами та командами в ІТ”, “Логіко-структурний підхід у розробці проектної заявки” та ін.
 
Електронна адреса:  kate.maistr@btsau.edu.ua 
 
Викладає дисципліни: 
“Парламентаризм та електронна демократія”, “Управління проєктами у публічній сфері ”
Джегур Геннадій Васильович
Вчене звання і науковий ступінь: 
кандидат економічних наук
Напрям наукової діяльності: 
У 2017 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Механізм державного регулювання зайнятості населення в Україні».
 
Наукові праці: є автором та співавтором наукових праць, у тому числі співавтор монографій "Інституціоналізація публічного управління та адміністрування в контексті інноваційного розвитку сільських територій: теорія та практика" (2018 р.) та "Ринкова економіка: теоретичні основи генезису", посібника "Публічне адміністрування" (2019 р.).
 
Сфера наукових інтересів: механізми публічного управління та адміністрування, соціальна політика, публічні комунікації та взаємозв'язки з громадськістю.
 
Досвід роботи та допоміжна діяльність:
Експерт з питань розвитку місцевого самоврядування та регіональних зв'язків, Всеукраїнська громадська організація «Асоціація малих міст України».
Депутат Білоцерківської міської ради VII та VIII скликання.
Член ради громадської організації «Центр розвитку ОСББ і управителів».
2017 – 2019 р.р. – голова Білоцерківської державної адміністрації
2015 - 2017 рр. - директор Громадської  організації «Біла Церква. Завтра»
2010 – 2015 р.р. – заступник Білоцерківського міського голови
2007 – 2010 р.р. начальник коммунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління»
2007 р. – заступник начальника з фінансово-економічних питань коммунального підприємства «Білоцерківське міське шляхово-експлуатаційне управління»
2006 – 2007 р.р. – гол. спеціаліст відділу з питань розвитку підприємництва та інвестицій управління економіки Білоцерківської міської ради
2021 р. – асистент кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки
Нагороди: нагрудний знак “Відзнака міського голови”; нагрудний знак “За заслуги перед Київщиною”.
 
Підвищення кваліфікації:
Підвищення кваліфікації «Сучасне лідерство: новий підхід до державного управління».  Національне агентство України з питань державної служби, Всеукраїнський  центр підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.
Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України (2017 р.) 
Підвищення кваліфікації на виробництві в Білоцерківській районній державній адміністрації, Київська область, з дисципліни «Публічні комунікації та ведення переговорів». Сертифікат СС00493712/000013-21/22, 2021р.
 
Викладає дисципліни: 
«Основи публічного управління», «Публічні комунікації та ведення переговорів», «Соціальна та гуманітарна політика»

Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки Білоцерківського національного аграрного університету створена 2017 р. в результаті реорганізації кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та євроінтеграції, родоначальницею якої була створена у 1926 р. кафедра економіки і організації сільськогосподарського виробництва.

Створення кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки відбулося в умовах апогею реформи децентралізації влади в Україні і було викликано необхідністю забезпечення публічного сектору висококваліфікованими фахівцями муніципального, регіонального, загальнодержавного та міжнародного рівня, задля вирішення стратегічних завдань розвитку громад, установ та організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу та тенденцій в конкурентному полікультурному суспільстві. За цей короткий проміжок свого існування кафедра підготувала когорту відомих фахівців галузі публічного управління та адміністрування, а науково-педагогічні працівники кафедри випустили низку сучасних підручників, навчально-методичних посібників та наукових статей для такої підготовки.

Доречно зазначити, що нинішні досягнення кафедра стали можливі завдяки тим неоціненним надбанням, які були створені науково-педагогічними працівниками кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та євроінтеграції і економіки та організації сільськогосподарського виробництва та особливо їх завідувачами.

Зокрема, величезний вклад у розвиток економічної науки та підготовку високопрофесійних фахівців для сільського господарства зробив перший завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор Мужицький А.І., який очолював її до 1945.

У витоків створення економічного факультету університету стояв доктор економічних наук, професор, заслужений працівник сільського господарства України Губенко Василь Іванович, який очолював кафедру 1986-2016 рр.

Його наукова спадщина це близько 400 наукових та навчально-методичних праць, з них 18 колективних та одноосібних монографій та підручників.

Під його керівництвом студентами успішно виконано та захищено понад 400 дипломних і магістерських робіт та 4 кандидатських і одна докторська дисертація.

 З 2017 року кафедру очолює доктор економічних наук, професор Т. В Сокольська, автор понад 100 наукових праць, член спеціалізовоної вченої ради Д 27.821.03; проходила стажування в університеті ім Юстуса Лібіха, Чеському університеті природничих наук, (Прага) за програмою Erasmus+, Варшавському університеті природничих наук, Польща; учасниця міжнародних наукових конференцій “The Common Agricultural Policy of the European Union – the present and the future” Poland, Institute of Agricultural and Food Economics, конференції «Децентралізація, управління землями та розвиток громад», в рамках проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) спільно з Всеукраїнською асоціацією сільських та селищних рад, Konferencja katedr finansów finanse – 95 lat po reformie władysława grabskiego. szkoła główna gospodarstwa wiejskiego w Warszawie. 11–13.09.2019. р.

 В рамках українсько-чеського співробітництва «Support of young university capacities in education and research and science in Ukraine»  брала участь у семінарі "Етичні проблеми та етичні комітети в академічному середовищі" проведений членом етичного комітету CULS, PhD Hynek Roubik.

Учасник тренінгу «Забезпечення регіонального та місцевого розвитку» для представників місцевого самоврядування Київщини, проведений Українською асоціацією районних та обласних рад за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

Учасниця Перших та Других національних консультацій з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, ініціатор Мінекономрозвитку спільно з Міжнародним торговельним центром (ІТС).

Сьогодні кафедра публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки – це дружній, професійно потужний колектив, який працює як єдине ціле: доктори економічних наук, професори (Паска І.М., Сокольська Т.В.) та сім кандидатів наук, доценти (Арбузова Т.В., Шпак М.В., Панасюк В.І. Білик О.В., Поліщук С.П., Іванова Л.С.), які також працюють над розробкою навчальних програм, створенням підручників, посібників та методичних рекомендацій для проведення занять із підготовки управлінської еліти нашої держави.

Значний внесок в розвиток кафедри зробив А.С. Даниленко, доктор екон. наук, професор, Академік НААН України, заслужений працівник сільського господарства України, відмінник освіти України, автор понад 250 наукових праць, автор і співавтор 43 пропозицій урядовим структурам серед них понад 10 наукових праць, опублікованих у виданнях, що входять до наукометричних баз Scopus I Web of Sciencе,

І.М. Паска, доктор екон. наук, професор, декан економічного факультету викладає такі дисципліни, як міжнародна економіка, теорія організації, методологія наукових досліджень.

Т.В. Арбузова працювала деканом економічного факультету, її студенти неодноразово завойовували призові місця на студентських олімпіадах та різного роду конкурсах.

В.І. Панасюк, працювала тривалий час заступником декана, комунікабельна, заслужила повагу і авторитет серед студентів.

С.П. Поліщук особливу увагу приділяє студентській науковій роботі.

О.В. Білик, не применшуючи ролі навчального процесу, велику увагу приділяє залученню студентів до культурно-мистецьких заходів.

Л.С. Іванова - природжений вихователь, вона, як куратор знайома зі всіма проблемами і радощами своїх вихованців. Люблять її студенти і по закінченню університету, ще довго дякують за щире ставлення до них.

М.В. Шпак, виробничник. Свої заняття він завжди вдало супроводжує прикладами з практичної діяльності.

Наукова робота кафедри формується відповідно до фахового спрямування і тематики наукових досліджень, що дає можливість викладачам бути організаторами і активними учасниками міжнародних, регіональних, міжвузівських і загальноуніверситетських наукових конференцій.

На кафедрі створено ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку.

За період існування кафедри опубліковано низку підручників та навчальних посібників, 5 монографій, 5 наукових робіт у виданнях, що індексуються у міжнародних науково метричних базах Scopus I Wob of Science, більше 30 статей у фахових виданнях України та іноземних держав.

Кафедра забезпечує роботу наукових гуртків для здобувачів вищої освіти: розвиток територіальних громад; поглиблене вивчення тенденцій в міжнародній економіці. Під час зустрічі зі здобувачами, які відвідують гуртки, розглядаються і досліджуються проблеми організаційно-економічних засобів формування та розвитку потенціалу суб’єктів господарювання сільських територій України, економічного розвитку країн, нормативно-правове забезпечення розвитку територіальних громад в Україні, правове регулювання відносин органів місцевого самоврядування із громадськістю, міжнародні аспекти діяльності аграрних підприємств та особливості зовнішньої торгівлі, все це допомагає здобувачам формувати нове економічне та управлінське мислення.

 Одним із пріоритетних напрямів роботи кафедри є розширення міжнародних зв’язків, співробітництво у сфері науково-дослідної діяльності, обміну науковими кадрами, розроблення спільних науково-освітніх проектів, участі у міжнародних конкурсах і програмах та спрямовують свій науковий потенціал на реалізацію стратегічних пріоритетів у сфері міжнародних відносин, муніципального управління та публічного адміністрування. Викладачі кафедри є учасниками грантових програм Erasmus+, проходять стажування за кордоном, публікують свої наукові здобутки у міжнародних виданнях, беруть участь у міжнародних конференціях.

Колектив кафедри з великою повагою пам’ятає і високо цінує вклад кожного, від викладача до лаборанта, які своєю сумлінною працею примножували успіхи кафедри у підготовці високопрофесійних фахівців для народного господарства України. А це:

Доцент П.Т. Марченко, який став завідувачем кафедри після звільнення Білої Церкви від фашистських загарбників та відновлення роботи інституту. Після його смерті тимчасове виконання його обов'язків було покладене на асистента П.В. Алюшина.

У листопаді 1948 р. кафедру очолив доцент А.А. Радченко. У 1949-1959 рр. завідувачем кафедри працював професор І.Є. Петровський; в 1959-1961 рр. кандидат економічних наук Г.М. Кучма.

Із вересня 1961 до січня 1978 рр. завідувачем кафедри був професор К.Є. Канський – один з найвідоміших економістів-аграрників України, автор широковідомих праць з аналізу господарської діяльності колгоспів та рентабельності виробництва продукції тваринництва.

У 1976 р. кафедра економіки і організації сільськогосподарського виробництва була поділена на дві: кафедру економіки сільського господарства (завідувач – професор К.Є. Канський) та кафедру організації і управління сільськогосподарським виробництвом (завідувач – доцент Ю.Г. Семенов).

Із кафедрою було пов'язане майже все життя доцента П.В. Алюшина, який у 1941 р. студентом пішов захищати Батьківщину. Усі свої знання і досвід він віддав справі підготовки спеціалістів. На кафедрі пропрацював від дня її створення і до останніх днів свого життя. Мав близько 50 наукових праць, 12 методичних розробок, керував більш як 30 дипломними роботами.

Майже десять років працювала асистентом кафедри Г.І. Соловйова, яка вела лабораторно-практичні заняття з курсу організації сільськогосподарського виробництва, багато зробила як вихователь і наставник молоді.

З 1991 р. на кафедрі працював кандидат економічних наук О.Ю. Амосов, який мав значний виробничий досвід і тривалий час досліджував проблеми підприємництва в АПК, а у 1999 р. захистив докторську дисертацію. Нині це відомий вчений, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії та фінансів ХарРІ НАДУ при Президентові України.

У різні роки працювали на кафедрі досвідчені педагоги доцент О.О. Войтенко, асистенти В.І. Клименко, М.М. Чередник, доцент А.М. Гура.

Чверть століття працювала на кафедрі старшим лаборантом А.А. П’ятецька, кваліфікований фахівець, сумлінна працівниця, багато сил віддала забезпеченню навчального процесу та поліпшенню матеріальної бази кафедри.

В різні роки працювали на кафедрі старші лаборанти Р.М. Псуйко, Т.М. Мушенко, Чижова Н.Г. та Яценко С.В.

Це саме завдяки кожному з них, ми сьогодні пишаємось нашими випускниками, які стали гордістю нашої кафедри і успішно працюють в різних секторах економіки, обіймають керівні посади у публічній сфері, державних установах і корпораціях, працюють у приватних фірмах та комерційних банках, втілюють в життя так необхідні нашій державі реформи. Серед них:

  • Бобов Г.Б., Герой України, генеральний директор ТОВ «Панда» Корсунь-Шевченківського району Черкаської області, заслужений працівник промисловості України, лауреат Державної премії в галузі науки і техніки;
  • Куць О.І., директор Департаменту продовольства Міністерства аграрної політики та продовольства України;
  • Дзендзелюк О.М., кантрі-менеджер компанії “Кронікс Кемікел”;
  • Токовенко О. В., у 2004 р. визнаний Радою професорів університету Джорджії видатним випускником магістратури;
  • Степанова О. В., доктор економіки Норвезького аграрного університету;
  • Пустовіт Н.М., доктор економіки університету ім. Юстуса Лібіга м. Гіссен (Німеччина);
  • Савчук Ю.С., кандидат економічних наук, перший заступник голови Білоцерківської районної адміністрації Київської області;
  • Жижко О.А., начальник відділу контролю за зовнішньоекономічною діяльністю Міністерства економіки України;
  • Супрун С.П., начальник відділу з питань міжнародного оподаткування та моніторингу податкових угод Управління міжнародного співробітництва Міністерства фінансів України;
  • Полочанінов В.Г., народний депутат Верховної Ради України VІІ-го скликання;
  • Сидоренко О.А., головний редактор журналу “Пропозиція”;
  • Ткачук І.В., керуючий опорного Білоцерківського відділення №2 ПАТ «Сбербанк»;
  • Панченко Р.С., керуючий Білоцерківським відділенням “Укрсиббанку”;
  • Вахній А.С, директор ПрАТ “Росич”;
  • Ороньоші Л.Ю., директор Хустського лісгоспу Закарпатської області;
  • Юлдашев Р. Е., начальник відділу торговельної політики та міжнародних ринків Департаменту зовнішньоекономічного співробітництва Міністерства аграрної політики України;
  • Бібік О. О., фінансовий менеджер фармацевтичної Компанії NYCOMED;
  • Білецький О. В., генеральний директор ЗАО «Мир финансовых Программ»;
  • Видиборець Р. О., директор ТОВ «Logos Development Group»;
  • Задворний А. С., керівник маркетингового напряму компанії ТОВ «Дікергофф Україна»;
  • Павленко В. М., фінансовий директор «Фокстрот»;
  • Рудик В. Я., фінансовий директор ЗАО «Мир финансовых Программ»;
  • Науменко А., президент компанії «Український аграрний холдинг»;
  • Сокольська Л.В. регіональний менеджер з логістики міжнародної компанії Малтюроп Юкрейн;
  • Паска І.М., доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету;
  • Пономаренко О. Б., заступник голови правління, головний економіст СВК ім. Щорса с. Яблунівка Білоцерківського району Київської області;
  • Діденко М. В., начальник відділу постачань Групи компаній «Fozzy»;
  • Діденко С.В., комерційний директор агрохолдигу ТОВ «Овостар»;
  • Байда В.В, фінансовий директор МК ПАТ «Запоріжсталь»;
  • Субботін Ю.О. директор Комунальний заклад Київської обласної Ради "Навчально-курсовий комбінат";
  • Грузинський О.В. заступник головного лікаря Білоцерківської центральної районної лікарні.

Сьогодні перед кафедрою стоїть головне завдання – сформувати нове покоління управлінців, які мають глибокі знання, вміють системно і інноваційно мислити, приймати ефективні рішення, керуватися принципами гуманності та ставати на захист громадських інтересів.

Навчання за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» це ‒ унікальна можливість отримання сучасних знань та необхідних компетентностей для подальшого кар'єрного росту молодих фахівців, які бажають працювати в органах державної влади, місцевого самоврядування та бізнес структурах.