ENG | УКР |

Гостьові лекції викладачів Writtle University College для студентів спеціальності "Садово-паркове господарство"

 

15 лютого 2018 року для здобувачів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності «Садово-паркове господарство» в рамках візиту делегації викладачів з Writtle University College (Великобританія) відбулися гостьові лекції Стівена Террі, доктора філософії, старшого викладача з дизайну керівника курсу «Схема проектування ландшафтів та садів» та Сандри Ніколсон, доктора філософії.

У своїй лекції «Developing communities of practice: employability and skills for landscape architecture and garden design students» Стівен Терррі окреслив сучасну проблему працевлаштування фахівців з ландшафтної архітектури, яка є  наразі і у Великій Британії. Шляхи подолання розбіжності між кількістю випускників і кількістю працевлаштованих за фахом колега вбачає у заохочуванні студентів старших курсів долучитися до когорти практиків з ландшафтного дизайну. Writtle University College у рамках співпраці з Landscape Institute залучає магістранів до членства у Chartered Membership Landscape Institute (CMLI). Робота студентів над реальними проектами для замовників розвиває їх як впевнених у собі особистостей та зацікавлених практиків. Поряд із традиційними підходами до викладання та навчання в університетському коледжі Writtle ландшафтна архітектура викладається поряд із курсами мистецтва та садівництва на відкритому просторі в насадженнях університетського кампусу площею 220 га, які виглядають дуже достойно з точки зору дизайну ландшафтів. Це забезпечує можливості для контекстного навчання та залучення учнів до цікавого навчання «за межами класної кімнати». Такі практики використовуються для підтримки у студентів розуміння теорії ландшафту, роздумів над власними ідеями, особистого розвитку і розвитку навичок роботи в команді, які визнані цінними якостями випускника для працевлаштування.

Сандра Ніколсон виступила з доповіддю «The urban environment as a living classroom», під час якої зробила огляд основних етапів формування професійних і соціальних навичок у студентів, що навчаються дизайну ландшафтів. Перед студентською аудиторією спікер наголосила про важливість володіння професійною термінологією, набутих знань з інших наук, що в майбутньому у професійній діяльності допоможе більш широко бачити міське середовище і специфіку формування ландшафтних об’єктів у ньому. При цьому поділилася власним досвідом інтерактивної навчальної діяльності. Аналітичні навички розвиваються у студентів при вивченні рослин, що ростуть у міських ландшафтах, під час спостережень за висотою, масштабом, умовами зростання рослин та їх роллю у композиції.

Дискусія до лекційного матеріалу була зосереджена на обговоренні спільних рис у педагогічній практиці і окресленні майбутніх кроків із поширення педагогічного досвіду британських колег у практику викладання на кафедрі садово-паркового господарства у Білоцерківському НАУ.

 

Олешко О.Г., доцент кафедри садово-паркового господарства